lördag,

vaknade halv åtta i morse eller blev väck halv 8 i morse för att jag skulle åka och spela volleyboll, jag åkte med frida, corwen(conna) och ingela (fridis mammi) dit,
sen när vi kom ditt fick vi veta lagen,, jag, steffiw, jenny & malin W, vi vann alla matcher, alltså vi vann hela "gruppen" eller vad man ska kalla det, sen åkte jag hem, dushade för att åka till en fest som en i klassen hade, sorry rebecca om du var i shallen... aja det var kuwl på festen, sen åkte jag hem tittat lite på tv och nu sitter jag häär, i morrn har jag fotbollsträning och tårtkalas med volleyn, haha, sen är det skola på måndag...... aja
godnatt inte för att jag ska sova men du kanske ska, :P, <3

Kommentarer
Postat av: recy

jag var inte där kram & puss, §§

2007-12-01 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0