lördag,

tjillivippen, här komer lite om vad jag gjorde i går, men det kommer och gå långsamt för jag chattar med sofiiia, och tittar på tv,

LÖRDAG vaknade ganska tidigt typ vid 9 sen åt jag frukost och sånt tittade på tv sen nnär klockan var 3 åkte jag hem till mina kära kusiner för att dom fyllde år, hanna fick 2 töjor & jacob fick precentkort på stadium av oss... sen fikade vi, jag tog en kladdkaka och en bulle.. sen var jag tvungen att åka hem för att jag skulle på fotbollsträning, först sprang vi spåret och sen hade vi inomhusträning. vi gjorde lite ovningar sen körde vi 2 mål jag var målvakt, slätte faktiskt inte inn ett ända mål, och jag fick bara röra bollen 2 gånger.. aja sen var jag tvungen att åka hem och så dusha innan vi skulle hem till bohjort.., sen när alla hadekommit åt vi mat, typ julbord, det var väldigt gott. sen gick jag, filip & oskar upp till datan och gjorde lite olika sen var det kladdkaka för andra gången i dag, haha den den var oxå god, sen gick vi upp till datan och oskar hade ny mobil så han ville ha typ alla mina kontakter så vi satt o typ sa HUNDRA nummer, haha sen kom han på att skriva på ett lite roligt sätt, men sen försvann pen fán, men bohjort hade hittat den sa han till mig nu, men sen åkte vi hem vid 1 och jag somnade vid kanske tjogo i 2,.

nu sk jag på nån volleyboll avsslutnign eller vad man ska kalla det, puuuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0