måndag,

whuu, bara en vecka kvar till julafton och därför åkte jag conna & fridis till täby för att handla julklappar :Doch vad jag köpte får ingen veta för tänk om dom skulle läsa då blir det jhu inte så kul, aja här kommer en rolig lista från fridas bloggis, puss&kram

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan,
4. gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
vad gör du?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vänta inte på mig jag har feber

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
jag kan inte prata idag....

Vilket sms blev du mest berörd av?
okej, Men syns där. Puusss

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
okej.. Puuss

vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad gör ni? puuss

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vart är du? §

Vad vill du höra mest av allt?
Väntar på bussen :D puuss. <3 den kommer nu




såå puss & hej

Kommentarer
Postat av: frida

HAHA fett sjojsit

2007-12-18 @ 17:55:38
URL: http://fridisenzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0