NYÅRSAFTON, :D

idag som nog alla vet är det nyårsafton, :D
och det här har häänt i dag ,
måndag jaaa vaknade kvart i 11 gick upp åk frukost och tittade på ishockey, sen gick jag typ till mitt rum ochhittade väl på nått roligt, sen blev det lite datiis, chattade med rebecca, och vi ska spela fotbollscup på torsdag, men mot varandra eftersom hon spelari Täby och jag ivallentuna, :D men jag ska inte möta henne men vårat andra lag ska det, ( vi har 2 lag med )  men kanske i kvarts, semi, eller fiinal om båda går vidare, :Dsen gick jag och åt lunch och jag spiilde når jag bara hade en spagetthi kvaar, :( aja, men jag tittade på ishockey med johan, anderes & pappa, Sverige vann med 4-2, och vidare till semi och jag kommerihåg rääät:D aja sen chattade jag lite till med rebecca,och nnu har jag bytt om tills ´några ska komma men det hår kommer nog att bli 2007 siiista inlääg och jag tror att tvåtusenåtta kommer blii bääääste eller vad tror ni? aja puss&hej
& GOTT NYTT ÅÅÅR,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0