onsdag,

jaa, det har inte hänt så mycket än mer lite har alltid häänt,

vakade 10, gick upp tog 2 mackor & ett glas jucie, tog de till soffan och tittade på nåra senfield avsnitt innan jag gick och satte mej vi datan, sen när jag precis hade fått igån internt som var konstigt så skrek pappi att vi skulle åka till ishallen om en kvart, så jag fick byta om, och det han inte bli så mycket smiink sen åkte vi dit och vi skulle titta på när min kusin Rasmus spelade ishockey, och han är 8 är tror jag, aja dom vann med 9-2 tror jag, och han blev lagetskämpe typ,:D och nu sitter jag här och ska åka och fria jul med farmor, och kusinerna på pappassida snart, :D

ha det bääst, puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0