som jag hade sakt,

jaa jag sa jhu att jag skulle skriva i dag om i morrn så nu kommer det,

fredag hade ställt väckarklockan på mobilen på halv 9 tror jag för att leta redag på min bussremsa, busskortet har jhu gått u, :( men näe jag komupp och satte mej vid bordet så går mammi iväg och sen kommer hon tillbaka med remsan, :D så jag hade gått upp en timme tidigare i inonödan, SYYND va? aja sen gik jag typ till datan och chattade med sofiia sen spelade jag lite pingis, sminkade mej, byteom och sånt innan jag fick skjuts till tågstationen av pappi (aa), där mötte jag sofia, och sen efter ett tag kom fridi, och sisst kom corwen & sofia, som du nu borde förstå så skulle vi till täby, aja dör gick vi runt och tittade i alla affärer typ tillochmed BR haha, aja sen efter täby så åkte jag med sofiia hem och vi spelade BUZZ och jag var bäst, eller ja nästan jag kom 2, och sofiia kom nästsist haha, sen satt vi vid datis och åt mat, sen kommer jag inte riktigt i håg vad vi gjorde, men sen kom mammi & hämtade mej, vi hyrde en film ETT ÖGA RÖTT & jag tycker inte att den var någo bra, hah sen blev det väl lite datiis för mej inan jag somnade,

Lörsdag blev väck av mammi 9 i morse men alice kan INTE gå upp nio så jag log kvar till kvart över för du var jag tvungen, haha sen spelade jag spel på mammis data när jag åt frukost, sen åkte jag hem till frid för att sen gå till centrum gör att sälja bingolotto, när vi kom dit så kom hon som brukar fixa med det och sa at det inte var nån bingolotto den här veckan så vi blev gladiis iallafall jag, sen gick vi hem till fridi och spelade spel, sen vare träning, bara spel och vi kom 3, och nu har jag duschat och ska äta snart, kraam


Kommentarer
Postat av: sofia

och jag frida, conna och steffi kom sist :D

2007-12-30 @ 13:34:28
URL: http://reebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0