tisdag

tjoohoo,
min TISDAG det var INGEN vanlig skoldag som det brukar vara.. det har hänt en sak i vår skola som jag inte orkar berätta om.. aja, först pratade vi om det ganska länge sen så ritade vi nån bild som vi hade skrivit om kanske lite svårt att förstå menmen..sen hade vi mellisrast, sen samma "ritsak" igen, sen lillalössedeln och efter det skulle vi svara på några frågor, efter det hard vi rast och då hade jag, sofia, frida & corwen typ vattenmulningskrig :D. & jag och sofia vann eller jag tyckar det i alla fall. sen såg vi på titanic, fast vi han typ bara se i en kvart sen kom vår lärare johan in och berättade att vi skulle gå hem och det är jhu alltid trevligt :D, så vi slutade kanske 10 över 12 istället för 2, :D. men jag fick skjuts hem av jessicas mammi och då körde jag lite pingis mot lucas,det gick inte så bra men sen gick jag och mötte såsius(sofia(jag kom på smeknamnet på träningen)) sen gick vi till macken och köpte glass jag vet det låter lite konstigt men det var för jag var skyldig lucas en glass och pappa ville oxå ha en och jag me, :P men inte såsius..hon köpte tuggumi. aja sen dattade vi oss litte spelade pingis och ät mat. sen sågvi på ett jätterolig klipp på youtube med såsius. aja sen tränade och det var då jag kompå såsius visst var jag duktig, :D och nu sitter jag här och chattarmed fridi och sofius men nu loggade fridi ut så nu chattar jag bara med sofius, här kommer lite bilder från dagen, PUUUUSSS


        


*såsius
* sofius & nick
*  alex
* nått som jag tog kort på när jag skulle möta såsius
* såsius

Kommentarer
Postat av: såsius

jag är ganska stolt över mina 2 bilder :)

2007-12-19 @ 15:02:04
URL: http://reebs.blogg.se
Postat av: alice

okej, haha

2007-12-19 @ 20:35:23
URL: http://alluw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0