torsdag,

i dag var det den sista skoldagen för terminen, :D och det är jhu alltid kul så nu väntar ett lååångt eller jaa ett ganska låångt jullov, aja här kommer allt om min dag eller iallafallnästan allt,
torsdag,  vaknade halv 9 väldigt sköönt, vi började jhu inte förr än klockan 10 så jag har lungt, aja så jag åt frukost, klädde på mej & smikade mej, sen vi ungefår halv tio så började jag gå mot bussen, men då ringe corwen och säger att bussen går 43 och jag troddedengick 49 så jag fick ringa och säga till jessica att hon måstede skynda på sig, haha aja men vi kom ungefär samtidigt sen mötte vi corwen  & fridi, men bussen kom inte 43 utan 49 så.. aja det spelade ingen roll sen när vi kom till skolan så snackade våra lärare Johan & Ole kommer inte riktigt i håg om vad men sen gick vi och "minglade" som dom sa, och åt pepparkakor & drack julmust.Jusste jag fick en solbulle oxå eller alla som ville fick typ det, xD. aj sen hade hela skolan (typ 100 pers) samling i mellisrummet eller vad det heter. aja där hände det lite olika typ att lärarna sjöng, någa elever sjöng & spelade gittar. sen när det var klart så var det en fråge sak i klassen om vår klass typ, t.ex vad säger ole när du möter han på morgonen, och svaret var, hej ditt gamla spöke, : D aj sen fick vi gå hem och då fick jag en julklapp av sofia och hon ska få en av mej snart, men det var en geisha eller hur det nu stavas, och TAAACK jätte mycket sofiia, : D sen åkte/gick jag, fridi, corwen & sofius hem till fridi, där åt vi mat. var inne på datan tog lite, mycket kort och lite mer, aja nu hr jag precis ätit och snartska jag på volleyboll träning har kommer lite massor bilder från i dag, :D




          


*fridi lagar makaroner
*sofius steker köttbullar
* jag dukar
* corwen blandar saft
= bra sammarbete
* våra makaroner
*Våra köttbullar
* fridi sugen på köttbullar & corwen
*sofius & jag
* corwen väldigt cool tycker jag,
* jag och corwen
*jag och corwen


såå pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0