(:

hallojsan,
hann inte skriva nått i går så här kommer lite,
TORSDAG,  jaai går jag jag med min kusin hanna, och det kanske ni redan visste om ni hade läst ett inlääg,
jaja. var först hemma hos mej och sen hos hanna, vi gjorde lite olika saker tittade påfilm, satt vid datan, målade naglagra och mer, sen kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem åt jag en pizza, sen vare bara och byta om innan jag skulle på volleyboll, det gick inte så bra för mig på träningen och sofia var inte där hon var med amanda, men fridi var där. sen kom Tom och matilda och vilda (en hund) och hämtade mig och sen gick vi hem till mammas kompis. När vi kom frasåg vi på en film She´s the man det var bra, sen kom pappa och hämtade oss och sen när vi kom hem så var jag trött och somnade fort.

FREDAG har inte hunnit göraså mycket änvaknade 11 och har ättit frukost och varit inne på datan, och i dag vet jag inte rikting vad jag ska göra,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0