fredag&lördag

fredag det var nästan vanlig skol dag förutom att vi inte hade nån no eller joo, men med ole och då körde vi en musiklek iställe, :P och paddorna var bääwst fast grodorna vann lite konstigt eller hur, ? aja sen hade vi ingles och matte sen vare lunch nån korvgryta typ, sen rast occh jag och sofia åkte ner för trappan utanför träslöjden för vi skulle ha träslöjd efter så vi pallade inte gå ut, sen kom perran och jag är jhu bääwst på träslöjt haha, sen när skolan var slut gick jag till bussen för att sen åka med linn till Täby, men fridisen skulle inte göra nått speciellt så hon följde oxå me, :P jag köpte en japp för jag var så godissugen och en hängsel klänning på gina tricot, kanske kommer bild senare, linn köpte en plopp hon var någ oxå godissugen ? och en mössa och en deo, fridis köpte en tröja till sin brorder som fyller år i dag tror jag, ? och om har gör det så gratttiiiis, sen gick vi till tåget vi fick typ sitta och vänta däär i 15 minuter, men sen kom det och vi satt och snakade om typ allt, kanske om dig, haha, aja sen kom mammi och hämtade mig så åt jag middag, tittade på idol och spelade tv-spel,

lördag idag har jag faktiskt varit det fördetmäwsta i ishallen och kollat på ishockey träffat kärkan, och massor mer ska snart på fotbollsträning ,
ha detbra puuus, <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Japp jah var oxå godissugen! :P :)

2007-11-25 @ 21:14:32
URL: http://linnnnnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0