Fredauw.

hellojsan,
sitter vid datan och ska skriva lite snabbt om vad jag har gjort i dag,
Fredag var i skolan som vanligt fast det var mycket färre lärare alla var typ på kurs eller sjuka. Vi fiwck tillbaka våra säkerhetsprov, och jag blev godkänd,:Dsen hade vi, engelska då ritade jag min bild, sen hade vi matte och cissi var inte där så vi hade mathilda. Efter det vare lunch och då skulle vi få äta lasange som jag äälskar, men när vi kom till maten vare inte lasagne utan spgetti och köttfässås, det är jhu oxå gott men.. aja sen hade vi träslöjd med per, och jag glorde mycket för vad jag brukar göra, :P sen åkte jag och friduws hem till mig och bakade fast det tog ett tag innan vi kom på men det blev chackrutor eller vad det hette, dom glev rätt så goda faktiskt, haha, sen lekte vi fjortiws med sofiuw, hahaw, det var vi jhuw bääwst på,. :D, aja sen åkte friduw hem då hände det inte lika mycket roligt längre, :(  men jag träffar jhu henne i morrn så jag ska nog klara mej,

aja nu ska jag gå och titta på idol MATTIAS ÄR BÄÄÄÄÄÄST,, <3


Kommentarer
Postat av: sofia

ALICEW ÄWR FJORTIWS! jag kan inte sätta in w på rätt ställe, hihi :D

2007-11-16 @ 21:41:03
URL: http://sofiuw.blogg.se
Postat av: alice

hahaw, sofiuw ärw ännuw mewr fjortiiws,

2007-11-17 @ 09:11:25
URL: http://alluw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0