HAAAAJ PÅ DAAAAAJ,

heej ingen, skrev intget i bloggen i går för jag orkade inte men nu orkar jag, fast jag skriver bara om vad som hände i dag inte i går,
TISDAG det var bara jag som gick på vid min busstation i dag för alla andra fick skjuts eller kom till skolan på nått annat sätt men bussen kom på en gång så jag behövde inte stå och frysa som händer ganska ofta men inte idag, och på bussen träffade jag sofiia, och när vi kom till skolan träffade vi alla andra typ. och på tisdagar har vi baba 2 ämmnen hela dan, so no no so so, sen gick jag hem til mig och har typ suttit vid datan och läst en bok som vi skaha kommit till sidan 80 på på fredag och jag är jhu typ på 85 så jag är klar med det, :D snart ska jag träna volley men frida kommer inte :( men sofia kommer :)
ha det bra puss och hej, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0