HAAJPÅDAAAJ,

jaa, vad ska jag skriva om??
ååssh jag skriver om vad jag har gjort i dag som jag typ alltid gör, haha

LÖRDAG, vaknade typ halv tio ville sov längre men det gick inte,  sen gjorde jag inte så mycket tills jag åkte hem till sofia, :D:D vi spelade eye toy och jag ägde som vanling eller hur sofia, :P haha, sen åt vi lunch hamburgare, muums, efter det spelade vi lite data och tittade på en film scaaaaary movie.. och sen kommer jag inte riktigt ihår vad som händemen nått kul hände väl... Sen när jag kom hem så åkte vi och handlade mat, åkte hem och lämnade det och åkte till kyrkan för att gå och titta på lina och farfars gravar, och fastvi gick jhu förbi fleera, och när vi kom hem så åt vi mat kommer inte i håg vad vi åt men nått var det...  Sen pelade jag TV-SPEL som jag äger alla på,mowhahha.

SÖNDAG igenligen finns det inte så mycket att skriva för jag har liksom spelat volleyboll hela dan och nu måste jag gå och fixa lite saker kanske kommer mer i morgon,

pusss <33

Kommentarer
Postat av: sofia

alice, du sög ju :S :D

2007-11-05 @ 08:13:51
URL: http://sofiuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0