min daaawg.

hellojsan,

lite snabbt om vad jag har gjort i dag; D:

har varit en vanlig tisdag  började med so, sen hade vi mellisrast, sen no då vi fick exprementera och jag och sofia var jhu bääst på det eller hur.. jaja iallafal så sen hade vi no och då skulle alla utom nägra göra prov men det behövde inte jag och några till...så vi hade en sköön no lektion vi skulle bara svara på några frågor och det gick braa, sen i slutet av lektionen kom två stycken från 8:an och spelade gitarr.. senhade vi so, sen lunch sen so


nu sitter jag och gör typ ingeting sp kanske syns nån gpng, puss och hej,  

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja vi kanske syns ;) hehe ne jag skojja :)

2007-11-20 @ 17:18:19
URL: http://bellaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0