MJAAAAAOOW,

Mjaaow på dig,

Onsdag, mötte jessica, elisa och fridisen vid bussen som vanligt sen kom conna med sin mamma i bil men hon kyker de är roligare och åka med oss så då gör hon det, sen när vi kom til skolan gick vi in i grupp rummet och snackede som vi typ alltiid gör.. sen börjde lektionen med läsning och jag ligger längre fram än vad man måste men det finns inte så mycket annat och göra på läs lektionerna. sen hade vi spanska och kajsa var inte däe:( men mickiw,var där:) sen hadevi  inglés, sen vare MELLIS, köpte macka och ett glas saft som vanligt. efter mellisen hade vi matte, sen idrott tywp nån stationsövning, efter det vare Lunch och det blev typ igentligen soppa men de fanns inte så mycket kvar på vi fick fjärilsmakaroner och korv istället, när vi hade ätit klar gick vi till grupprummet och snackade lite vad vi kände föwr, sen hade vi so/svenska men vi han bara snacka om några frågor som mäwst hamlade om reklam, sen slutade vi, och när jag skulle gåtill bussen med jessica och sofia så rammlade jag så vi skrattade skita mycket, haha. När jag kom häm så gjorde jag typ ingenting och sen så åkte jag och mammi till täwby för att köpa fotbollsskor, och jag hittade ett par innefotbollsskor och ett par skor som jag kan ha när vi ska jogga med fotbollslaget, haha,


tjingtjong,


Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan svejsan iinget o göra så jag skriver en kommentar.... äähhmm ses imon

2007-11-15 @ 17:53:17
URL: http://fridisenzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0