onsdag, torsdag.




hellow,jag hade skrivit ett ganska långt inlägg med det raddesades så ni får hel enkält inte veta vad jag gjorde i onsdags och torsdags fast ni får veta vad jag har gjort i dag,




fredag när jag och jessica gick till bussen såkom elisas pappa så vi fick åka med dom istället, sen träffade vi frida på parkeringen, sen var det vanlig skol dha. läs, spanska, mellis, engelska, matte, lunch, trä sjööjd. sen åkte jag och frida hem till mig för att baka, en kladdkaka och en sockekaka till volleyförsäljningen i morrn, sen när frida hade åkt hem så åkte jag till nån ishockeyhall,eller först åt jag mat, lasange, sen åkte vi till ishallen och där träffade jag rebecca,(http://recy.blogg.se/) aja sen tittade vi på matchen och pratade, gick ruunt lite, och såå.....  Dom förolrade med?-?. sen åkte vi hem och fixade lite saker och jag såg att andereas åkte ut ut idol, aja nu måste jag nog sova snart ska upp tidigt och spela volley, puus&hej leversastej,



* när alluw & recy tittar på ishockey fr läängesedan,










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0