Söndag,

söndag uuuw, var tvungen och gå upp kvarti sju i morse men jag skulle jhu spela volley så det var bara att gå upp, jag åkte med anna, bella, frida och lars, det tog jättelångtid att komma dit med så är det, aja i mitt lag var det, fridolf, frida, sofia, bea, erica, lööf, armina, togba. aja vi spelade första matchen och jag började som kant eller jag spelade bara kant hela dan och jag tycker att det är väldigt kul, fast jag spelade inte alla set för vi var mer än 6 stycken. vi vann 2 matcher och förlorade en match så vi kom  2:a, (a) aja sen när vi hade hejat på dom andra så åkte jag och min mammi till nån ishall för att titta på lucas och hansishockeylags match.. och där träffade jag rebecca, det var väldigt kuwl och vi träffas jhu inte så ofta så....aja domvan med 5-2 troj jag, jag veti alla fall att dom vann, sen åkte jag hem duschade och gjorde varm choklade och nu sitter jag vi datan och chattar men ska gå puuuuuuus<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0