söndawg,

jaaw, här kommer lite om min söndag, :D

SÖNDAG gjorde väll typ ingetspecielltfram till halv tre då jag var i tellushallen och var bollrullare på elitmatchen det gick bra för dom, dom vann med 3-0 i sett. sen vare typ bara och fixa fram sig lite pengar. sen drog vi till jacobs eller vad den nu heter, jaja jag tog korv och mos eller faktiskt 2 korvar och mos, men i allafall när vi hade ättit klar sprang vi (eller jag) till tellus hallen för att träningen började om typ 5 miuter och vi var tvugna att bya om, men vi han ;D aja det gick jo si så der för mig, alltså inge bra, när vi hade tränatklart vid sju så skulle mammi ha fys med 93/94 så jag satt och tittade på 91/92 och när 93/94 hade fys, aja så jag hade varit i tellus från halv tre till åtta, men sen när vi åkte hem så skulle vi åka till centrum för att handla vatten ch det hade jhu brunniti garaget så det stog poliser och sånt där. och dushade jag och gjorde varm choklade med visped mjöölk och pepakakor, muums, och nu vet jag inte rikting vad jag ska göra men jag ska nån gå och ta en tillpepekaka, 


aja godnatt,  om du ska sova

Kommentarer
Postat av: Linn

köpte ni vatten?? :O

2007-11-19 @ 16:03:40
URL: http://linnnnnn.blogg.se
Postat av: alice

loka*

2007-11-20 @ 16:36:22
URL: http://alluw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0