Tjillivippen, :D

Tillivippen på dig,

har inte skrivi på ett tag berot  på att jag inte har hunnit och jag vetliksom inte vad jag ska skriva om, men här kommer iallafall lite om vad jag har gjort i dag,

SÖNDA gick upp vid 8 för jag skulle spela volley, och conna hade sovit hos mig och hon skulle oxå spela volley så det var bara och gå upp och klä på sig och äta frukost, sen pkte vi hem till conna för hon skulle hämta en sak, sen åkte vi till telluus, och vi fick veta lagen, :D jag var med fridi, hanni, och tessi,:D och vi vann allt, haha fast jag träffade lollo som jag inte har träffat på hundra miljarder år känns det som, oxå träffade jag en tjej som heter Malin som började i min glmmla klass när jag slutade och hon värkar jättte shysst, aja när vi hade vunnit så gick vi upp till kiosken och frågade om nått var grattis och till slut funkade det, hahaw,  jag mammi, och conna åkte hem till hem för att connas mamma och pappa skulle komma och hämta henne hos oss och medans tittade vi på tv, och sen åt jag middag, potatismos och korv men nu ska jag då, puss och hej leverpastej,

Kommentarer
Postat av: Frida

VI VANN

2007-11-15 @ 17:22:07
URL: http://fridisenzz.blogg.se
Postat av: alice

japp, :D

2007-11-17 @ 13:37:30
URL: http://alluw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0