ALLUUUUW <3 SOFIUWWW;

jaag som ni säker redan vet så älskar jag några personer väldigt mycket, och en av dom är sofiakarlsson,


idag i skolan, först läsning men jag, frida, sofia och jessica var och lånade bok så vi han iinte läsa nått, sen vare spanska och vi räknade till 100, efter det vare engelska, sen MELLISRAST sen MATTE, efter matten hade vi idrott, och vi körde innebandy, det var ganska kul och blev det när oskar var dommare, fast jag gjorde faktiskt 2 mål. sen hade vi lunch, det var fiskburgare och det varväl gott, sen rast och sen världomsegling, sen skulle jag hem till min kompis Sofia, så jag gick på bussen och gick av när jag var framme hos henne, smart va ?, fast hon hade inte slutat en så hon komoch mötte mig och sen satt jag på en sten och väntade..... och när jag hade väntat i ungefär 1 minut så kom hon ut för då hade hon slutat.. sen gick vi hem till henne och åt toast.. sen gick vi till lekparken, haha efter det gick vi hem till sofia och sjöng singstar, haha, jag vann en gång sofia vann en gång, :D:D:D sen var jag tvungen och åka hem, och nu har jag ätit och snart ska jag titta på fotbollen, 

mr-soder




    



  


*  SOFIA OCH ALICE,
*  ALICE OCH SOFIA,
*  SOFIIA,
*  ALICE OCH SOFIIA,
*  SOFIIA,
*  SOFIIA OCH ALICE,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0