Andra Listan,

Jag kommer från: Sverige
jag är just nu: glad
om sex månader: äre falköping, :D:D
jag samlar på: MONEEY,
gröna eller röda äppeln: gröna
vem ringer du när du är arg/ledsen:  typ ingen.
gillar du golf: njaa´..
vilken tid gick du upp idag: 9.20
har du sovit i din egna säng inatt: aa,
har du strumpor på dig nu: aa, ljus rosa
hur svarar du i telefon: hallåå
vad ska du göra ikväll: Fägra Håret 
vad ska du göra imorgon: Kanske vara med hannis,
var vill du bo när du blir stor:  i ett hus
är det okej att gråta: jaa,
när grät du senast: vet inte,
vilken årstid tycker du bäst om: sommaren :) 
laddar du ner musik och film från Internet: nej.
vad skulle du göra om du vann en miljon:   Shoppa tror jag, :D
bär du glasögon eller linser: Nej
tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej,
när går du upp ur sängen typ en helg morgon: när jag vaknar.
har du piercing: jag har hål i öronen
solar du ofta: på sommaren ^^
är du bra på att laga mat: Bäääst.
hur vig är du: inte särkilt vig xD
vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa, 
tycker du om sushi: Vet inte har inte tästat.
vad äter du helst när du ser på film: popcorn, chips eller godis :)
lever dina föräldrar tillsammans: Jaa,
vad heter du i mellan namn: HEMMLIS, 
vilken ögonfärg har du: vet inte haha
vilka hår färger har du haft: ljust och nu bruuuuuunt
biter du på naglarna: nej
röker du: nej,
hur ofta tränar/motionerar du: 6 3 volleyboll 3 fotboll + matcher och tuneringar. )
senaste bok: jag läser en komikers uppväxt i skolan
har du kysst någon under den senaste veckan: nepp
vad var det senaste du sa: okej (tror jag)
vem kramande du senast: Frida
saknar du någon nu: Frida
hur många lampor har du i ditt rum: vet inte
vem ringde dig senast: mammi
vad är du allergisk mot: inget!
var du glad igår: jaaa :)
Har du somnat i skolan någon gång: nej, jag kan inte..





Typ ingen som läser´, haha

Kommentarer
Postat av: frida

63 volleyboll??

2007-11-02 @ 13:59:34
URL: http://fridisenzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0