:D,

hejjhej

skevinte nått om igår för jag var och spelade fotboll, vann med 4-1 faktiskt..

FREDAG,  var i skolan som vanligt, men FRIDAAAA var frisk, om inte jag har berättat så var hon sjuk onsdag, torsdag, aja, så då fick jag jhu träffa henne, :D <33, sen när skolan var slut så åkte jag och mammi till täby centrum för att köpa skor till mig, och däär träffade jag min kära kusin hanna och hennes kompisar, sen träffade jag LINN, http://linnnnnn.blogg.se efter det varvi tvungna att åka hem för jag skulle ha fotboll jag åt grillad kykling, sen åkte jag iväg till samlingen, jag åkte dit men anna, annasmamma lena, natta och sofiia, och vi vann matchen med 4-1, :D och idag ska jag spela 2 fotbollsmatcher,  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0