HEJHEJ, :D

åå, jag kommer berätta lite om har gjort i dag , och i morrn kommer det nog lite om vad jag har gjort i helgen.
 vaknade som vanlingt 20 över sju var faktiskt inte lika trött som jag brukar vara men trött var jag...
fixade mig och gick iväg, jaa sen vare en helt vanlig måndag i skolan..  MATTE, IDROTT, SO, BILD och lite mer...
sen var jag med kajsuw och marriuw, och var ute och tog lite kort och så, jag blev jhu inte bäst på alla kort direkt men så äre.....  och när jag kom hem så åt jag potatisbullar och sen gjorde jag läxan.... och nu orkar jag inte skriva mer men det kommer lite bilder på oss,



    



* JAAG, haha
* JAG & MAJIIA,
* KAJJSI,
* MAJJA OCH KAJSII
* MAJJIA
* ALLUW, KAJSUW; MARRIUW;



såå puss och hej leverpastej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0