MÅNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG,

jaa, det var en låååång måndag. och hände mycket, haha
först vare skola som vanlig på måndagar och vi böörjade med bild, och jag satt bervid conna tror jag..
efter bildern vare melliiis, jag köpte en macka som vanlingt, :P,
sen vare LÄÄÄÄÄS kommer inte riktigt i håg vad boken heter menmen,
sen vare matte, gick mäst igenom gamla saker....
efter det vare Jumpa, vi köre jakpot, jag kommer inte i håg hur det gick men....
sen vare Lunch köttbullar faktiskt, 
sen han vi inte göra så mycket innan vi skulle gå tillbussen för att åka till gym&sim, och där träffade jag min gammla klass,  sen simmade vi vet itne riktigt hur långt,
sen har jag gjort lite olika saker,


puss o hej leverpastej,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0