MÅNDAG,

hallojsan, hmm, vad sk jag skirva, ? skriver lite om vad som har hänt i dag,

gick upp 7, väldigt trött åt frukost och gick till frida för att gå till bussen med henne,
först hade vi bild, då satt jag brevid conna, sen mellis och sen kommer jag inte i håg alla lektioner som vi hade, :P
sen vare lunch det var chikenkebab eller hur det nu stavas, sen hade vi bara en so/svenska lektion kvar sen fick vi gå hem, :D det var typ jätte fuuullt på bussen men vi fick plats, sen vare bara att göra lexorna när jag kom hem för jag skulle ha fotbollsmatch, och den förlorade vi med 2-0 tror jag. vet inte riktigt, och sen var jag jätte kall, dushade och gjorde lite mer läxor,




puss och hej leverpastej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0