mååndag

var i skolan som vanlig, spelade fotboll på rasten och jag var seriööst sämst , sen vare lunch och det var sådäär men jag var hungrig så jag åt x).. sen vare lite blandat sista lektionen.. sen gick jag men kollade på tv, ingen träning för alice idag för att eftersom att vihade fotbollscup i går så behövde inte vi träna men jag hade tänkt och träna en då, men jag var jätetröt och hade lite ont i knääkväket så jag tog det lungt i stället och köpte en frida tidning aldrig fel  och så fick man she´s the man med så jag kollade lite på den innan maten fast jag har redan sett den 3 gånger tror jag. aja och nu slutade presic fotbollsmatchen mellan hammarby-sundsvall, hammarby vann såklart med 5-3. vi skulle igentligtn ha åkt dit men det var slut på billjetter så vi gjorde inte det. för er som inte vet det så kan vi 2 igår på fotbollscupen förlorade i final på straffar mot bp. aja vi har träningsmatch på onsdag mot vallentuna f 93 som jag vill spela men kallelsarna har inte kommit ut än så jag får se. men man kan ju alltid hoppas aja puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0