måndag

kollar på fotboll på tv, hammarby - aik, hammarby leder med 1 - 0, det har juust börjat igen för att det blev ett uppehåll för att några aikare kastade in lite saker på en hammarby spelare som skulle lägga en hörna :)
idag har jag varit i skolan, först vare bild man skulle föstora upp bilder och jag hittade en jätte hot *host*  hah sen vare meliis och sen läs fast vi lyssnade på habib sen fick vi läsa i typ 5 minuter baaaajjs aik kviterade på straff aja sen vare matte och inngen av mej och frida hade en linjal så vi tog corwens fast sen gick hon och tog den, fast då hittade jag min, sen vare idrott vi spelade fotboll, sen vare lunch det var mos & kötbullar gottgott efter det hade vi so/svenska..  sen gick jag och corwen@ till ica och köpte meliis vi köpte 5 små baugetter att dela på och en varsin dricka.. fast jag orkade inte den sista så corwen@ och alexandra fick dela på den x),sen gick vi till bällstaberg och hade fotbolsträning. det gick sådäär. sen åkte jag hem åt middag och "chillade" haa corwen@.. nu har matchen presic slutat och jag ska väl sova snaart så jag orkar gå upp i morrn puss&hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0