muhah

jag har typ inte skrivit på 2 veckor, x)
aja idag har jag spelat fotbollscup och vi vann första matchen med 3-0 och vi förlorade andra matchen med 2-1 fast vi vann gruppen iallafall så i morrn äre slutspel klockan 11 och då möter vi saltsjöbaden eller nått sånt . och då ska vi faan vinna :)..  och jag har en ass bra  låt på pa.. pannkakor med sylt på lägger jag sexit fram på ditt fat... x) och nu har jag oxå fått den på mobilen av perry jättesnäält av henne :) <3 och corwen@ är jhu i thaland men hon kommer hem på tisdag :) och till skolan på onsdag så på onsdag när corwen@ kommer till skolan kommer hon jhu att ara värsta neger.. aja nu måste jag gå och sova snaart x)... fast jag måste jhu upp så himmlatidigt i morrn.. juuste rösta på vallentuna i min & ribecca@ s poll.. :) puuss&hej image127 



jag var bara tvungen och lägga in en hot bild på nästan hela mitt fotbollsteam. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0