muhhah

muhhahha nu sitter jag här och äter cholkolate hah jätte gööött..
sen så kollar jag på berg flyttar in, eller ja kollar och kollar mamma kollar jag jag kollar iband x) aja har inte skrivit på länge och det har hänt mkt, som jag inte orkar skriva om nu :P hah idag har jag varit i skolan och spelat fotbollsmatch, skolan var som vanligt, och fotbollsmatchen förlorade vi med typ 4-0, men det var faktiskt mot bele och dom vann gothia cup förra året men vi ska ta dom näta gång bara så att ni vet :) <3 aja i morrn äre fest hoss corwen, :) det ska bli kuul :) <3 sen äre fotbollsträäning på söndag, sen äre skolaaja puuuuuss&kraaaaaam <3


image133
 ( foto: självutlösare) på alice & cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0