onsdag

idag har jag varit med sofiakarlsson nästan hela dan eller tills typ halv 5, så här kommer lite vad vi han göra, ;D
onsdag ja som ni kanske inte vet så sov jag hoss min älskade vän sofiia.. och som planerat åkte vi till tääby centruum, aja jag orkar inte bätatta allt som hände men jag kan säga vad vi köpte eller vad jag köpte och det jag kommer i håg som sofia köpte :D jag köpte iallafall: 2 par örhängen  bilder kommer sen, en ganska lång kofta, skäärp, foundation,  typ inget mer sen lite maat.. Sofia köpte 1 nagellack, en hårklämma, nått på hm som jag inte kommer i håg vad det var, 2 par örhängen ett armband. tror inte det var nått mer, sen var vi jhu i väsby centrum i går du köpte sofia 2 tjöjor kommer bild sen.. & i går målade sofia mina naglar & det var länge sen jag gjorde det så nu är mina naglar fiina, aja  puss&hej här kommer bilderna :D


image107  image108 image109 
image110 
* mitt ena örhänge ( orkade inte ta ut det andra så det blev bara ett ) ;D
* dom andra örhängena som jag köpte, dom kostade 59:- men då fick man 2 par till som sofia fick ;D
* sofias tröja som hon köpte i går ( jag glömde bort att "rotera" )
sofia andra tröja som hon köpte i går

aja dagens bild kommer snaart


Kommentarer
Postat av: sofia

LITTLE MISS KNOW IT ALL :D

2008-02-28 @ 11:55:28
URL: http://reebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0