snbbt?

ska försöka skriva snabbt om vad som hände i går, :D tror ni jag lyckas? man kan jhu hoppas :D
var ovanligt tidig så jag hade ingenting att göra på morgonen för när jag var klaar så jag bara klockan 20 i, nice aja sen gick jag till bussen och med dom vanliga när jag kom dit så tror jag att conna&sofia redan var där men kommer inte riktigt ihåg aja sen var den vanlig fredag och jag fick mitt veckbrev och det hade inte nån bokstav, duktig alice :D sen vare sjöjd sitsa timmen och jag och sofia är bäst, alltså som vanligt :D sen när den var sluut så kom anna och jessica till bussn för att anna skulle åka med mej till miliw át och jag och conna ville att jessica skulle komma så vi kunde ta 660 tillsammans :D fast vi missa den tidiga 660 så vi fick vänta i kanske 20 min men jag och corwen gjorde våran klilikliil dans så det blev kul :D aja sen kom busssen och då satt det några killar kanske 17 år som drog mej och anna i håret, och då började anna och stirra på dom medans och satt och assgarva, haha  sen när vi var framme hos emelie åt vi massor med mackor eller hur, XD sen kom hennes pappa som vi skulle åka med till täby blixten, det är en fotbollscup för alla som inte vet det men du vet du det, XD aja emelie och anna skulle spela och jag skulle med och tittaa, :D och dom vann jhu hela cupen väldigt bra tjejer, :D ajasen träffade jag rebecca som skulle spela ´typ vid 9 och då kunde jag jhu inte kolla på henneför då hade jag jag redan åkt ´hem aja sen vare hem och åta och ttta på tv och  klockan 12 äre volleyboll läger, så pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0