hej

shuuue, alle hopaa:D sitter i soffan och chattar med corwen & fridi, idag har det här häänt,
blev väckt kvaart i sjuu, och var jätte trök kunde inte somna i gårkväll eller det tog ett tag, tittade på bröllopsfixaren och jag kan liksom bara sluta och kolla på en film mitti så jag såg hela, :D aja eftersom jag blev väckt tidigt så var jag tidig så tjogo i hade jag ingenting att göra, fick sitta i 10 mintuer utan att göra nått fast det gör jhu inte alice nått, :D aja sen mötte jag jessica som vanligt, sen mötte vi fridi sen kom elisas pappa och frågade om vi ville ha skjust till skolan och det ville vi :P aja, när vi kom till skolan vare inte så många som hade kommit men corwen hade kommit, :D sen sprang iallafall jag sofia och corwen upp till bildsalen för att få mittenplatserna fast jag var tvungen att hämta min penna så jag förlorade, menjag fick sitta brevid conna och vi hade jhu vår el-miljö-limosin-bil som vi skulle redovisa, och det gick väldigt braa, haah sen skulle vi skriva nån sak som jag och corwen ägde på, sen vare melliiis och då planerade vi....  sen vare lääs och jag har bara några sidor kvaar på boken som hela klassen skulle läsa, sen hade vi matte jag, fridi, sofia & corwen gick ut och jobbade det gick sådääär,  sen hade vi idrott och vi körde basket och sen vare lunshe, ssen vare so/svenska och sen gick jag och frid hem ill mej och jag hjälpte henne lite med hennes blogg och vi gjorde lite spanska läxa och nu har jag köry lite fyys med mammi och nu ska jag gå puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0