helgen + måndag + tisdag´+ onsdag

lördag var trött hela dan typ, jag tittade på film, den hette typ kärlek & fördom, aja sen vara jag typ inne på datan. sen vare fotbollsträning först spåret sen inomhus, fast jag kunde inte köra så bra inomhus för jag var typ snurrig, hade ont i huvet, och såg suddigt, :/  aja när jag kom hem hade dushat skulle åta middag så ville jag inte äta så jag gick och vilade/sov, vaknade efter ha vilat och sovit typ 1 och en halv timme efter, sen åt jag godiis som jag hade köpt för det var jhu lördag sen gick jag och soov, :D
söndag blev väckt halv 7 typ, för jag skulle spela volley. visste att jag skulle vara i samma lag som frid fastsen visste jag inge mer. men när jag kom ner till samlingen så kom fridi och sa att jag, fridi, fridolf & tessi skulle vara ett lag, :D sen åkte vi dit, till södertelge aja orkar inte berätta om alla matcher men vi kom 2 och förlorade bara finalen mot södertelge, sen när jag kom hem så duschade jag, sen skulle mammi ha fyys med U17, och jag följde med för att titta, det var bara 5 stycken där,  aja sen när jag kom hem vet jag inte riktigt vad jag gjorde med nån gång gick jag iallafall ocg sov, :P
måndag vaknadesjuu som vanligt sen vare skola som vanligt, först bild och jag och conna gjorde en miljö-limosin- el-helikopter bil, typ aja den var iallafall snyggast, sen hade vi melliis, sen tror jag det var matte och sen vare idrott, vi körde plintfotboll och jag och conna var med killarna och ståg på en varsin plint, och först blev det typ 1-1 sen blev det typ 3-1 till mitt lag , :D sen vare lunch och sen tittade vi på tur & retur,  jag hade redan sett den så det var inge nytt för mig, :P sen efter skolan gick jag hem och tittade på high school musical 2. sen vet jag inte riktigt vad som hände men nått vare, :P
Tisdag hade en helt vanlig tisdag, & vi tittade klart på tur & retur sen hände det väl inte så mycket mer, när jag kom hem skulle jag gör engelskan men jag är bääst på att skjuta upp saker,  men tillslut gjorde jag dom, sen hjälpte jag mammi med maten och sen hade jag volley och sen gjorde jag väl inte så mycket, kanske soov.. JUSSTE FRIDI ÄR SJUUK:/
onsdagaliceconna&sofiustunikadag vaknade som vanligt, vare tunika dag, och den tunikan som jag tänkte ha var inte ren märkte ag i morse bra va? Nej, men jag tog en gröön. så jag hittade en, men det var liksom en vanlig dag och efter skolan tittade jag på 3 systrar och 1 mamma fast jag orkade inte se hela, :P aja nu har min kära katt kommit hem från vätrinären och den ligger bara och sover men den vaknar nog snart hoppas jag, ska typ spela pingis mot lucas och pappi nu, heja på mej puss & hej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0