länge sen,

´m, det var ganska länge sen jag skrev, har inte orkat helt enkelt, jaga här kommer iallafall vad jag har gjort idag ;D
torsdag,  vaknade 10 över sjuu eller blev väckt, aja fixade mej, åt frukost, sen gick jag till jessica väntade på henne, sen när hon kom så gick vi och mötte fridi, väntade på elisa, men sen sa vi att jessica skulle ringa henne och dåsa hon att hon typ reda var på skolan, så vi gick til bussen, sen när vi kom till skolan träffade vi sofia & corwen :D som typ alltid händer, aja dagen började med matte och det var jhu tur att jag jobbate med jessica så att jag fattade lte haha, sen vare so/svenska, sen melliis sen en musik tävling som sofiia vann, grattiiis sofiia :D hon vann faktiskt 2 kexchoklader  nice, aja sen vare ingles halvklass, sen luunchdet var typ tortelini, helt okej sen åkte vi sen till nova för att har musik, och vi trummade typ helá, sen gick jag till bussen, åke hem & gjorde mina läxoor, sen nu sitter jag här ska träna volley snaart, eller klockan sjuu puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0