torsdag,

blev vääckt klockan 8 idag, gick upp ät frukost, klädde på mej fotbollskläderna, och sen var klockan typ kvart i nio, då kom vår granne johan, för han skulle åka med oss till ishallen, sen hämtade vi upp en annan tjej, som oxå skulle till ishallen så när vi var där uppe gick jag till min samlig, & alla nadandra till ishallen, jag åkte med emelie (frasse), fanny & emelie pappa flake, sen när vi kom dit gick vi till omklädningsrummet och hade typ nån samlig, sen gick vi runt lite innana vi hade en samling till, haha mycket samlingar, ;D aja sen hade vi match mot bollstanäs och det blev 0-0 vi spelade inge bra men, sen skulle vi typ äta lunch och då var liksom inte jag & erica så hungriga så vi köpte en macka, sen mötte vi typ sollentuna united typ, aja vi vann iallafallmed 5-0. & vi spelade mycket bätre, sen vaare lunch för min del,& det blev en hamburgare som det typ alltid är på cuper, xD sen hade samlig och uppvärmig, sen skulle vi möta enebyberg som vi inte har vunnit så mycket över 2007 men nytt år, :D aja vi vaaaann med 1-0 och natalie gjorde typ mål när der inte ens hade gårr en minut, :D & corwen höll nollan som alltid, :D aja sen vare typ att kolla på när vårt andra lag mötte rebeccas tääääääby,  & det är från en match i somras jag gjorde nickmålmot täby så jag ska få 5 kg choklad av mina tränare, haha kommer typ ge bort allt, ;D, aja vallentuna förlorade med 2-1 och hade ett bortdömt måål, synd, aja sen snackade jag typ lite med rebecca & nårga från henneslaag,:D sen gick vi neroch började typ värma upp för matchen mot bele barkarby, det blev 1-1 och dom gjorde typ måål närd det bara var några minuter kvar fast det spelade inte så stor roll vi gick vidare ändå,:D så vi ska möta 2 från grupp C, hah har ingen anning om vilken menmen,aja puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0