volley onsdag,

i dag har jag bara spelaat volley,eller näästan iallafall fråån 9-16 öö så nu är jag jättetrööt, orkar inte skriva så mycket, fast en sak orkar jaag skriva,
i morgon, jag ska spela fotbollscup i morrn :D, och jag kommer behöva gå upp bajsa tidigt, :/, fast jag kommer träffa rebecca :D, spela fotboll :D skratta kommer jag nog att göra, det händer ofta för mej,:D träffa anna som jag inte har träffat 2008, och träffa alla andra i fotbollslaget, :D§§ ää, vinna kanske,
jaa det därär typ vad jag ska göra i morrn och nu ska jag, vad ska jag göra nu? kom justpå värsta idén, : D (i) (gå in på msn om du vill veta vad det är för "smilis")jag ska göra varmchoklad med grädde, :D komer troligen bilder senare, puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0