12 juni

i morrn äre skolavslutning :)..

aja nu eller bussen går 32 så ska jag och mina kusiner hanna & tova åka in till stan för att min mamma ska ha nån fes för att hennes bok kommer ut idag http://wideskatt.blogg.se.. sen kanske vi hittar nått roligt där inne :P aja jag var i stan i fredags och köpte skolavslutningskläder. Jag ska ha en vit tunika och en gul kofta. ska kanske köpa nått halsband till idag om jag hittar. sen köpta jag lite med med det visar jag nån annan gång :) aja nu kommer hanna & tova snart så jag ska gå och göra med klar puss&hej. juuste om jag inte bloggar på länge är det för att jag åker till falköping på volleyboll läger : ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0