13 juni typ

det var länge sen jag skrev men här kmr lite om skolaavslutningen för en veka sen :) x)
fredagen den 13 juni, 
jag vaknade typ kvart över 8. vi började inte förnss klockan 10 så jag kunde ta det lunkt. jag gick upp och åk frukost sen letade jag efter in hårborste en hittade den typ efter 15 minuter x) aja men jag smiknade mej och klädde på mej min vita  klänning från gina tricot och ett par vite leggings och en gul kofta från gina tricot :) sen när jag var klar väntade jag bara på att åka så jag hämtade pappret med låten som vi skulle sjunga och så fast jag var oseriös :P aja sen åkte jag lucas ochmamma upp till min skola jag träffade alla utan för sen gick vi in till klassrummet och då pratade johan och ole lite. sen gick vi in till lovisedahls gympasal och hade skolaavslutningen. det började med att min klass sjöng I'm yours. sen var det massor av andra som sjöng och spelade. tilllochmed varan matte lärare cissi sjöng me anders fatst han har vi inte i något ämmne. vi hade han 1 gång på spanskan när isabelle var sjuk men då gjorde vi nuidskryss och hängagubbe ppå svenska x) aja efter skolaavslutningen åkte jag och mamma till avllentuna centrum och bok affären för att kolla om dom hade sålt några böker och det hade dom. sen åkte vi till ica och köpte lunch till mej. :) efter det åkte vi till täby centrum för att kolla om dom ville köpa boken ochdet ville dom :) sen köpte vi lite saker på sadium till mej som jag behövde till falköping.. sen åkte vi vidare till arninge och dom skulle någ oxå köpa boken fast han som bästämmde det var inte där men hon trodde det :) aja sen åkte jag hem och började packa för jag skulle jhu åka till falköping på talang läger på lösdar morgon .. aja sen runt sju så gjorde vi oss klara för att åka upp till kristos och åka mat med massor. bohjorts familj, sebbes familj, eks familj och lundmark. och vi skulle se på fotbollen och äta mat dära och tog en hawaii, sen så var frida oxå där fast hon satt inte vid oss hon satt men hennes familj. men sen gick typ alla " banen" till ica och köpte kladdkaka och hjag hade fått låna pappas kort och jag glömmde bort koden så jag fick ringa och fråga då blev det typ värsta kön efter mej x) aja sen sov frida hoss mej och så.. jag berättar mer om falköping senare puuuss&hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0