2 juni

veti det är bara 27 dagar kvar tills jag fyller 13 år :) och om 11 dagar på äre skolavslutning, och om 12 dagar åker jag till falköping för att spela volleyboll, allstå det är ett lääger.. sen åker jag till aros med det vet jag inte riktigt när det är men där är typ den 27 juni, aja idag har jag varit i skolan först vare bild då gjorde jag och lina k en bild som man typ skulle bli glad av att se.. och då ritade vi en solnedgång och lite mer. Det var vår lärare åsa som valde vilka vi skulle rita med och jag tkr att jag hade tur. för cornelia, fridak och sofia hade inte speciellt tur x) aja idag var med den sista bildlektionen för den hära terminen för nästa måndag äre fridrotsdag och då ska vi vara på ip hela måndagen så det är jhu skönt men jag är typ sämst på fridrot så det bliir sädäär med man har jhu kompisar så det blir bra hoppas jag :) aja efter bilden vare mellis rast i 40 minuter typ länge för vi brukar typ bara ha 20 minuter så det är jhu skönt. sen vare igentligen läsning men johan satt och pratade tills det bara var 5 minuter kvar så vi behövde inte läsa något och det var bra för mej för jag har ingen bok just nu. sen vare matte och jag hann klart med dom uffgifterna man skulle bra va? :P sen vare jumpa och vi hade typ brännboll fast när man hade skjutit och skulle springa så vare typ lite hinder man skulle hoppa över och springa slamor t.ex.. sen vare lunch och det var inte gott. efter lunchen spelade vi bollruta. sen kollare vi på klätertjuven och den har jag sett förut med min gamla skola på vallentuna bion.. sen åkte jag hem och nu har jag åtit mellis och spelat lite data. snart ska jag på fotbollsträning fast det är om 1 timme. men jag ska göra lite läxa och så. i går hade jag fotbollsmatch mot åkersberga och det blev 1-1. fast jag vrikade foten så jag har fortfarande lite ont men jag ska nog kunna träna ikväll aja nu ska jag gå och göra läxan och fixa lite saker innan träningen men hej då puuss&hej leverpastej. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0