22 juni

jau. jag sitter och kollar på reprisen från turkiet & kroatsien elelr hur det nu stavas x) och nu vann turkiet :)
inte för att jag hejar på turkiet men det är ändå roligt.:) hah jag såg matchen i förrgår eller når det nu va den gick så jag visste vad som skulle hända x) aja nu eller om typ 1 timme så ska jag åka till tääby och så ska jag få en ny mobiltelefon :) jag vet inte riktigt vilken det kommer att bli heller men det fixar sej.. aja sen KANSKE jag ska få gratis sms så alla kan bomba mej med sms sen :) aja sen är det fotbollsträning på bällstaberg. typ halv 2 sen i morrn äre fotbollsmatch mot aik :) det ska bli kul för jag hejar på hammarby så hoppas att vi vinner. aja nu ska gå och fixa mej vi kankse ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0