26 juni

japp nu eller om ungefär 2 timmar så åker jag till ip sen åker vi till aros :) det ska bli kul.. idag var jag i täby med mamma och jag köpte ett vanligt svart linne på hm, ett brunt tublinne på hm och en vit bh ;) juste jag köpte en vattenflaska på stadium oxå x) aja jag har typ packat klart.. när vi har åkt buss i ungefär 2 tillar eller hur lång tid det nu tar till västerås så ska mitt fotbollslag äta på pizzahut :) ajaj jag kommer inte kunna blogga på länga. det kostar mycket tror jag att blogga från mobilen så nepp inge mobil blogg tror jag men om jag ser en data så kanske jag kan blogga ;) aja nuu ska jag gå och fixa det sista till min packnign så att det inte blir så strässit sen. puuuussss&kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0