onsdag

shaaa, jag har fixat i min blogg som ni kanske ser ;) igår var jag med isabelle. och vi hade kul vi spelade fotboll hemma hoss mej. vi gick typ runt hela vallenuna.. hoppade studsmatta och typ massor ;) aja i morrn åker mitt kära fotbollslag till aroscupen. ( det äe en fotbolscup i västerås för den som inte vet). och i måndags eller när det nu var så fick jag reda på att täby ska dit och där känner jag jhu rebecca men jag kommer aldrig i det laget som för möta dom när vi ska spela x) aja kanske för ja det nu, vi vet inte lagen än men aja vi får se hur det blir. sen fyller jag år på söndag och då är vi fortfarande i västerås och spelar fotboll. juste en helt annan sak mina tränare är skyldig mej 7 kg cholklad och 2 glassar :) inte för att jag vill ha 7 kg choklad. det ska jag få för jag gjorde 1 nick mot mot täby förut :) och en back mål mot ? förut och då fick vi choklad förut inte längre tror jag, och dom är skydlig jättemånga massor av choklad och glassar x) aja nu ska jag gå och fixa mej sen får jag se vad jag gör jag är förkyld då jag ska nog ta det lungt så att det inte blir värre inför i morrn :) jag kan lägga in lite bilder fårn min nya telfon :)

      

* jag som blondin och jag som är ballast ( foto: sofia )
* isabelle :) (foto: jag )
* jag & hanna när jag fyllde år för nårga år sen ( foto: ingenanning mamma kanske )
*Sofia i Falköping ska till en träning ( foto: jag )
* Frida sover i bilen hem från falköping( hom är på mallorca nu )  ( foto : jag )
* min telefon W890i jag har en silver  ( foto: tog den från internet)

// ALICE <3

Kommentarer
Postat av: bells

NEJ ALICE, INTE DEN FULA BILDEN PÅ MIG -.-' hahahahaa

älskr dig

2008-06-25 @ 21:49:53
URL: http://absolutblls.blogg.se/
Postat av: bells

och en annan grej när du gjorde nick målet var det ju faktiskt jag som kastade inkast till dig :D haha

älskar dig

2008-06-25 @ 21:51:57
URL: http://absolutblls.blogg.se/
Postat av: alice

2008-06-25 @ 22:40:58
URL: http://alluw.blogg.se/
Postat av: alice

nej bilden är jättesöt på dej :)jao det var du som kastade inkastet till moi :) älskar dej <3

2008-06-25 @ 22:43:40
URL: http://alluw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0