alice är FRIIIIIIIISK :)

japp, så äre alice är frisk :) fast det var jag i går oxå men spilleril ;)
fredag mär vi kom till skolan så var jhu inte sofia däer för hon e jhu i åre nue, hon har säkert det skitabra men jag vill jhu liksom att hon ska vara hemma hos oss menen,det började med matte som alla torsdagar, & jag vann en tävlig så jao e mattesnille nue ;) fast conna vann förragången så vi är det tillsammans x) aja sen hade vi läxförhö på judendom och jag gillar inte religion + att jag har varit sjuk så jag har missat lite genomgongar och så så det gick väl sådäär, sen vare melliiis & då lev lilla fridi sjuuuk så hon gick hem :( sen vare type lääs och jag han precis läsa ut min bok som inte var bra fast allavar tvugna och läsa den och man skulle ha läst ut den i dag och det gjorde jag :) sen vare musikproblabla, och eftersom att vi redan hade pselat in väl lår så vi spelade uno haha hade inte attat för oss men sen blev det unokriiig och alla type sprang runt på vår lilla skola och så.. sen vare ingels och vi skulle bara kolla i kartböker som var helt konstiga.. aja sen vare lunch och det var inge gott.. sen gick vi till bussen fast det var 3 stycken i min klass som missade den och fick gå till centrum,, SYND, hah. aja sen vare musik på nova. och jag & conna ägde som vanligt x). sen gick vi och köpte goiiis väldigt gött.. sen drog conna till flen och jag och frida tog bussen hem med 3 bratz enligt nick. hah aja sen kollade jag på tv.. sen spelade jag kort mot lucas och jag vann 1 gång.. sen vare lite tv&data innan jag & mamma åkte till ishallen för att kolla när lucas skulle spela ishockey, & dom vann & lucas gjorde faktiskt 1 mål och nu sitter jag häer... puuuuuuuss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0