alice sjuuk "/

alice är sjuuk :/.. inte kul man har liksom ingetn att göra. ska snart äta lunch men är inte så hungrig som jag brukar vara när det är skola och då äte jag ändå "mellis" typ vid 10.. aja skitsamma. i går vare volleyboll hela dan typ. och i mitt lah vare frida, sofia, hanna och jag och cotsh paos pappa ofc.. vi spelade bra mot dom som var svårare och dåligt som dom sämre.. men vi kom 4 iallafall. men vi fick en guldmidalj eller hur det nue stavsas, för att ett annat vallentuna lag vann och eftersom att det är vår träningsgrupp så tycke ingela & kenneth att vi skulle få guld medaljer oxå att det fick vi, alltid trevligt med en guldmidalj kommer kanske bild senare idag om jag orkar x) och ingen fotboll blire idag heller fast det visste jag jhu redan i går för då var jag lika förkyld och hostig.....

måndag 17 @ kvaart i tolv


upps, har inte "spapa & publicera" som det står aja nu kommer det som 2 inlägg i ett inlägg fattar nie? ajaidag har det inte hänt så mycket jag har kollat på tv, pluggat fast just reda på att det inte blev nått prov i morrn :) för micke var sjuk.. aja sen har jag ätit korv med bröd kollat på massor av avsnitt seinfeld... sen har det nog inte hänt så mycket mer..jo juste jag har spelat guitar hero på min mobil. aja nu ska jag nog logga in på msn och kolla om det finns nån rolig männsika och chatta me SOFIA blev offret ;) hah aja kraaaam


Kommentarer
Postat av: sofia

stackars mig

2008-03-17 @ 15:51:25
URL: http://reebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0