pallar inte

jag pallar inte skriva så jag skrivet ett kort inlägg som vanligt ;).. har just spanat in BELLAS blogg http://missizabelle.blogg.se som var väldigt cool om jag får säga det själv.. :P
men i dag har det inte hänt så mycket har haft fotbolls träning och varit i skolan sen har det typ inte hänt så mycket mer, jo min mobil har dött :( eller igentligen inte men jag pallar inte förklara, men när jag ska skicka sms så kan jag inte göra mellan rum så det blir, hejhejvadgördu? så det blir helt sp men iblan funkar den ;) JAAAA nu funkar den :) nu är jag glaad fast det är väl bara nån minut så är den cp ingen :/ aja nu pallar jag inte skriva mera puss&hej
 



image118

jag hade bara äkta feelings att lägga in denna dö freka bild på oss x) :) som blir dagensbild ofc 

aja puss&hej för andra gången nue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0